الخميس، 9 فبراير 2012

** أحلى أهداء من القلب للقلب **





نسيني الدنيا ... نسيني العالم

دوبني حبيبي

وسبني اقولك ... احلي كلام

لو الف الدنيا ... لو الف العالم

مش ممكن زي غرامك انت .... الاقي غرام

لو اقولك اني بحبك

الحب شوية عليك

لو ثانية انا ببعد عنك

برجع مشتاق لعنيك

ضمني خليك ويايه

دوبني ودوب في هوايه

تعال نعيش اجمل ايام



كان اجمل يوم في حياتي

يوم ماقابلتك ياحياتي

ماقدرتش ..اتحمل ...

من غير ماافكر لحظة

لقيتني بدوب في هواك

خدتني من كل الناس عشت في اجمل احساس

ونسيت ياحبيبي الدنيا معاك

آه ه ه ه

لو اقولك اني بحبك

الحب شوية عليك

لو ثانية انا ببعد عنك

برجع مشتاق لعنيك

ضمني خليك ويايه

دوبني ودوب في هوايه

تعال نعيش اجمل ايام

لو اقولك



انا شايلك جوه عنيّه

والدنيا دي شاهده عليّه

انا جنبك وبحبك

مش ممكن اقدر انا يا حبيبي فى يوم انساك

بتمني العمر يطول وافضل احبك علي طول

ده انا ياما حلمت اكون وياك

آه ه ه ه

لو اقولك اني بحبك

الحب شوية عليك

لو ثانية انا ببعد عنك

برجع مشتاق لعنيك

ضمني خليك ويايه

دوبني ودوب في هواية

تعال نعيش اجمل ايام






كل شيئ راح
راح وانقضى
واللى بينا خلاص مضى
بس وحياة اللى فات
واللى اصبح زكريات
عمرى ما حبيت ولا أتمنيت
غيرك انت
يا حبيبى



ايوة وحياة اللى كان بينا وراح
واللى مش قادرة اصدق انه راح
عمرى ما انشغلت عنك
حتى لما زعلت منك
غصب عنى قلبى خدنى
وراح يصالحك
غصب عنى قلبى فاتنى
وراح مسامحك
بس وحياة اللى فات
واللى أصبح زكريات
عمرى ما حبيت ولا أتمنيت
غيرك انت يا حبيبى
يا حبيبى



ايوة وحياة اللى كان
بينا وضاع
واللى ما اعرف كان
لقا والا وداع
قلبى كان وياك فى بعدك
زى ما كان لك فى قربك
بكرة تندم
لا يارب فى يوم ما تندم
حب وأفرح
بس اوعى تانى تجرح
بس وحياة اللى فات
واللى أصبح زكريات
عمرى ما حبيت ولا أتمنيت
غيرك انت يا حبيبى
يا حبيبى










وانا اقدر احب من تانى

دا انا من وقت للتانى بناديك

لو انسا قلبى انا فاكر

دا فى الاول وفى الاخر انا ليك

وانا اقدر احب من تانى

دا انا من وقت للتانى بناديك

وانت اللى مش سامع ... وكل الدنيا سمعانى

لو انسا قلبى انا فاكر

دا فى الاول وفى الاخر انا ليك

وبقولها من الاخر ياريتك تبقى علشانى

حبيت ايامى بيك

وبعشها ليك

ولا عمرى حبت من قبليك

طب هنسا ليه

وانا قد ايه

كلمت نفسى عليك تانى



معاك يا حبيبى

نستنى حاجات جوايا تعبتنى

سنين قبلك مخصماها

معاك دلوقتى صالحتنى

مليش غيرك انت فى الدنيا

ومفيش فى حياتى ناس تانيه

وازاى ودى بردة تيجى منى

مفكرش فى هواك ثانيه

بعيد او جمبى وانا فاكراك

لو انت فين انا شايفاك

وانا لو مع مين يا حبيبى بقلبى معاك

حبيت ايامى بيك

وبعشها ليك

ولا عمرى حبت من قبليك

طب هنسا ليه

وانا قد ايه

كلمت نفسى عليك تانى







انا بعشق البحر
زيك ياحبيبي حنون
وساعات زيك مجنون
ومهاجر ومسافر
وساعات زيك حيران
وساعات زيك زعلان
وساعات مليان بالصبر
انا بعشق البحر



انا بعشق السما
علشان زيك مسامحة
مزروعة نجوم وفرحة
وحبيبة وغريبة
وعشان زيك بعيدة
وساعات زيك قريبة
بعيون متنغمة
انا بعشق السما



انا بعشق الطريق
لانه فيه لقانا
وفرحنا وشقانا
وصحابنا وشبابنا
وفيه ضحكت دموعنا
وفيه بكيت شموعنا
وضاع فيه الصديق
انا بعشق الطريق



انا بعشق البحر
وبعشق السما
وبعشق الطريق
لانهم حياة
وانت يا حبيبي
انت كل الحياة










بين ايديك أنا

بنسى روحي بين ايديك

صعبة عيش بالدنيا ديه إلا بيك

كل يوم بيفوت عليا

حبي ليك بيزيد شوية

كل يوم بيفوت عليا

حبي ليك بيزيد شوية

محتجالك جنب مني

أوعى ليلة تغيبها عني



معاك رجعتلي تاني حياتي ودنيتي

معاك بعيش حقيقي في الدنيا جنتي

وياك شفت بعيوني طريقي وسكتي

ماليش غيرك حبيبي معاك حاسة بأمان

وطول ما انت معايا ما بخافش من الزمان

محتاجة ليك حقيقي قرب مني كمان

قرب مني كمان



معاك رجعتلي تاني حياتي ودنيتي

معاك بعيش حبيبي في الدنيا جنتي

وياك شفت بعيوني طريقي وسكتي

ماليش غيرك حبيبي معاك حاسة بأمان

وطول ما انت معايا ما بخافش من الزمان

محتاجة ليك حقيقي قرب مني كمان

قرب مني كمان








أشكى لمين .. وأحكى لمين .. الدنيا بتلعب بينا


تهنا سنين .. ولا عارفين .. بكرة جايب إيه لينا

بينا .. بالفرحة بينا .. قبل الجراح ما تدق بابنا

بينا .. دى الدنيا لينا .. بكرة الزمان يسرق شبابنا

و ليه هنضيع عمرنا ليه ؟

إيه راح ناخد من دا إيه ؟

إيه راح ناخد من دا إيه



هما يومين .. مش دايمين .. مكتوبين علينا

نقضى ساعات .. فرحانين .. و ساعات بتبكينا

لينا .. الفرحة لينا .. بالحب ننسى كل اللى فاتنا

ويا الرحلة الطويلة .. ننسا اللى فات كله فى حياتنا

و ليه هنضيع عمرنا ليه ؟

إيه راح ناخد من دا إيه ؟

إيه راح ناخد من دا إيه



ضحكتنا .. شمعتنا .. بينوروا ليالينا

خطوتنا .. رحلتنا .. بتقرب أمانينا

لينا .. أحلى أمانينا .. ليه الزمان يكسر قلوبنا

بينا و مادين إيدينا .. واللى يصيبنا أهو من نصيبنا

و ليه هنضيع عمرنا ليه ؟

إيه راح ناخد من دا إيه ؟

إيه راح ناخد من دا إيه









بتمون ع ضحكي انا بتمون ...

بتمون عالدمعه والك بتمون ...

بتمون يا قلبي

عينك على قلبي

ماكان يمكن لو ما انت تكون


معذور لو جن القلب معذور

بعيون عم تغزل حلا معذور

مين اللي ما بيحبك

يا ويلي من قلبك

مغرور قلبك يا حلو مغرور



بتمون على الدقه

ولولا القلب شو بيبقى

حبيبي ان غبت راح بشقى

راح بشقى راح بشقى

عينك على قلبي

شوي و شوي وتوقى

قلبي حنون مابيلقى .. مابيلقى



مابخون لو حبك الي بتخون

بجنون شو بحبك انا بجنون

بتمون ياعمري

قلبي مش بامري

صفّا بامرك ها القلب مرهون

معذور لو جن القلب معذور

بعيون عم تغزل حلا معذور

مين اللي ما بيحبك

يا ويلي من قلبك

مغرور قلبك يا حلو مغرور



بتمون على الدقه

ولولا القلب شو بيبقى

حبيبي ان غبت راح بشقى

راح بشقى راح بشقى

عينك على قلبي

شوي و شوي وتوقى

قلبي حنون مابيلقى .. مابيلقى











سلامتك من الآه..

سلامتك من الآه..

سلامتك من الآه..

قبل ما تنــزل صدرك

أحسها بصدري والله

اااااه ... أأأأأأه .... اااااه



بيا ولا بيك

ريت الألم والآه

بيا ولا بيك

شلون أخليك

وحدك أتصيح الآه

سلامتك من الآه..

قبل ما تنــزل صدرك

أحسها بصدري والله



حبيبى .... عيون حبيبى

حبيبى ... روح حبيبى

لو أدري دمعي يفيد

ويشيل همك

لأجمع دموع الناس

وأبكيها يمك

سعادتي من سعادتك

وراحتي هي راحتك



بيا ولا بيك

ريت الألم والآه

بيا ولا بيك

شلون أخليك

وحدك أتصيح الآه

سلامتك من الآه..

قبل ما تنــزل صدرك

أحسها بصدري والله



حبيبى .... عيون حبيبى

حبيبى ... روح حبيبى

حبيبي .... حبيبى ... حبيبى

لأشيل الحزن منك

و أرجع لك ضحكتك

أنت عيوني الاثنين

ومن صحتي على صحتك

سعادتي من سعادتك

وراحتي هي راحتك



بيا ولا بيك

ريت الألم والآه

بيا ولا بيك

شلون أخليك

وحدك أتصيح الآه

سلامتك من الآه..

قبل ما تنــزل صدرك

أحسها بصدري والله









حبيبي وانت بعيد ... مشتاق للمسة ايد
من غير ولا همسه

غمض ومد ايديك.... اول فكر فيك
حتحس باللمسه


بتقول لوحدك آه ... وبقول لوحدي آه
وبتتسمع واحده

تبكي عينيا عليك ... تبكي عليا عنيك
هيه دموع واحده


عارفك وحاسس بيك ... وبشوف عينيك بعنيك
وكانى بين حضنك

وساعات عيونى كتير ... تبكي عليك من غير
حزني ولا حزنك


حبيبي وانت بعيد ... مشتاق للمسة ايد
من غير ولا همسه

غمض ومد ايديك ... اول ما فكر فيك
حتحس باللمسه

لو كل روح في مكان ... لينا حبيبي مكان
دايما بيجمعنا

لا زمان ولا انسان ... ولا خوف ولا نسيان
ولا موت هيمنعنا

بتقول لوحدك آه ... وبقول لوحدي آه
وبتتسمع واحده

تبكي عينيا عليك ... تبكي عليا عنيك
هيه دموع واحده


حبيبي....
بينك وبينى وعود ... مهما بعدنا نعود
اول ما نتمنى نعدي اي حدود

حبيبي....
انا روحي طيف حواليك

بتلمسه بعنيك ... وتحسه بشعورك
حبيبي....حبيبي


حبيبي وانت بعيد ... مشتاق للمسة ايد
من غير ولا همسه

غمض ومد ايديك ... اول ما اول ما فكر فيك
حتحس باللمسه




الحب الحقيقى
بيعيش يا حبيبى
بيعلمنا نسامح
وينسينا امبارح
بيعلمنا نفكر دايما
فى ايامنا اللي جاية
لو نبعد ثوانى بيرجعنا تانى
واجرى عليك ياحبيبى واقولك
حقك عليه
هو داه الحب الحقيقى
الحب الحقيقى هو
اللى يحلى مرار الايام
ولو غلبتنا دموع عنينا
نندهله بيجلنا اوام
انا عايزك على طول ويايا
فى الفرح وفي الجرح معايا
ولا خطوة امشيها ولا بداية
غير ايدك فى ايديه
مش عايزك ولا يوم تظلمني
فى الحلوة وفي المرة قاسمنى
من غير ما اتكلم تفهمنى
من نظرة عينيه
هو داه الحب الحقيقى
اوعدنى لا نبكى ونتألم
ولا نعرف غيرة ولا فراق
اوعدني ان انا وانت نعلم
حكايتنا لكل العشاق
انا عايزك تبقى انت زمانى
ومكانك فى الدنيا مكانى
كل ما اقولك عايز تانى
من حبك تسقيني
انا مطرح ما الدنيا تاخدنى
وخطاوى الايام تبعدنى
مش ممكن هتفارق حضنى
ولا هتغيب عن عينى
هو داه الحب الحقيقى




                                             وشكرا لتواجدكم الكريم

صور متحركة من تصميمي !!





                                                     ملاكےوعيونيے هلاكے









ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق