الأحد، 22 يناير 2012

شهيد الحب

شهيد الحب


118880
قلبى فى حبك كان ياما شهيد
واسمك على لسانى احلى نشيد
داب عمرى فى ايامك زى الجليد
ورسمتنى صورة وجسدتنى ارقى تجسيد
فى السما صوتك اقوى رعيد
بيخلى الليل شكله كله جديد
بقول للناس عن حبنا العديد
وانك لينت قلبى بعد ما كان حديد
عيونى تدمع من الفراق وانت بعيد
واول ما اشوفك احس بيومى عيد
اول ما ترجع الاقى دمع قلبى سعيد
لانك كنت فى حلمى الهلالى ابو زيد
ده دايما بيملك عرش القلب حب وحيد
وحبك انت دخل فى قلبى وهو رشيد
املى ان حبنا يكون عمره مديد
ويعلا فى السما ويكون نجم مجيد
حبيبى

886120
فى حبك انت كل امالى
وانت اللى شاغلى كل افكارى
ولا غيرك يكون لى رفيق اشواقى
وانت وبس سمير احلامى
تعرف…انك حبيب احزانى
لانك يا حبى جليس الامى
حبيتك ولاقيتك شمعة افراحى
ولاعمرى نسيتك يا خليل ايامى
عيشالك لانك انت زمانى
واديتك من قلبى كل حنانى
بحبك لانك حامل اجزائى
وحبك يا عمرى هو كل حياتى
بحبك وشوفت فيك ملاكى
لانك قلت طول عمرى انا حهواكى
وقلت كمان انا طير فى سماكى
اعلى واطير واعيش فى دنياكى
حبيبى


120959
عيونك هى جنة عمرى
وجفونك هى مالك امرى
رموشك هى دقة قلبى
وحياتك هى منى عينى
فكرك هو نور عقلى
وحضنك عليه انا اجرى
فى بعادك القلب بيدمى
وقربك هو دوا جرحى
معاك انا بلاقى فرحى
وبين ايديك حيسيل شهدى
وياك لازم حينور شمعى
وانت وهواك وحبك قدرى
يا حبيبى ده انت اخر صبرى
وفى حبك انت بيزول دمعى
انا ليك ودايما بدعى ربى
ما تكون لشخص غيرى وحدى
يا …. حبيبى
120959





 

تقبلو ,,,
تحيآآآتي ,,,



(¯`´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•¨) ¸.•¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•¨¯`ღϠ₡ღ̩̩̩̩̥°̩̩̩(̥̊ملاكے)̥̊°̩̩̩

 

 

 



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق